torsdag 31. mars 2016

Datoen er bestemt!

ENVEISBILLETT TIL NORDKAPP!






Da er enveisbillett til Honningsvåg og Nordkapp bestilt og betalt. Norge på langs eventyret mitt vil starte fredag 20.mai. Går alt etter planen vil jeg kunne starte fra Nordkapp platået en gang ut på ettermiddagen den 20. mai, og begynne min ferd sørover mot Lindesnes fyr.

Flyruten blir følgende:
(SAS)Stavanger - Oslo kl. 06:15- 07:05
(SAS)Oslo - Tromsø kl. 07:55- 09:45
(Widerøe) Tromsø- Honningsvåg kl. 10: 25- 11:48

I Honningsvåg er planen å sende opp den første depot pakken med brensel og diverse som jeg ikke tar med meg på flyet. Her henter jeg pakken på Coop Prix Honningsvåg (Post-i-butikk), og setter meg på første buss til Nordkapp platået der årets store eventyr starter. Jeg har altså bare 78 dager til å få på plass alt som skal forberedes og tilrettelegges for at denne drømmen skal realiseres og bli til virkelighet.
Snart vil dere få vite hvordan ruten min gjennom Norges langstrakt land blir, og hvordan etappene er bygget opp fra start til slutt. Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar